CCOO del Hábitat | 20 abril 2024.

CCOO de Construción e Servizos de Galicia non asina o convenio de Serradoiros da Coruña porque conxela os salarios

06/11/2020.

CCOO de Construción e Servizos de Galicia rexeitou asinar o convenio de serradoiros da Coruña, ratificado por CIG e UXT, porque “condena” ao persoal para perder poder adquisitivo polo menos durante dous exercicios, pois o texto asinado finaliza a súa vixencia a finais de 2021.

O novo convenio conxela os salarios, critica CCOO de Construción e Servizos de Galicia, a pesar de que os prezos aumentaron no último ano na maior parte de produtos e servizos.

Deste xeito, mentres outras forzas sindicais pactan un cero por cento de aumento salarial para os anos 2020 e 2021, os alimentos e bebidas non alcohólicas subiron un 2,4 % no último ano, un 1 % a roupa e o calzado ou un 0,4 % as medicinas, por sinalar só algúns dos elementos recolleitos no Índice de Prezos ao Consumo (IPC).

Para CCOO de Construción e Servizos de Galicia trátase dun paso máis na hipocrisía da CIG, que no seu día criticou con dureza e sen miramientos o convenio 2019-2021 asinado por CCOO de Construción e Servizos de Galicia para a construción, a pesar de que nel recollíanse aumentos salariais entre o 2,25 e o 2,5 % para os anos de vixencia, ademais da redución da xornada laboral, entre outros logros.