CCOO del Hábitat | 28 marzo 2024.

En el dia de commemoració de la Comunitat Valenciana s'han realitzat actes de reconeixement de sectors essencials

Diversos ajuntaments i la mateixa Generalitat Valenciana han reconegut el treball dels sectors que han estat en primera línia durant la primera onada de la pandèmia atorgant diferents distincions, que han estat recollides per delegats de CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià

13/10/2020.

El passat 9 d'octubre diversos ajuntaments del País Valencià, han realitzat actes en el marc de la commemoració del dia de la Comunitat Valenciana.

Entre ells l'ajuntament de Mislata ha rendit homenatge a entitats i col·lectius per la seva feina essencial i solidari, entre els quals Arturo Franco, president de l'comitè d'empresa NEMASA, delegat de CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià, ha recollit la distinció en representació dels treballadors de neteja d'edificis i locals, conserges, cementiris, jardineria, neteja viària i recollida de residus.

Així mateix, l'ajuntament d'Ontinyent va lliurar, per l'extraordinari treball durant la DANA i el COVID-19, una de les distincions honorificas a Maria Luisa Belda, presidenta de l'comitè d'empresa i delegada de CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià, en representació de les treballadores de neteja d'edificis i locals de les Dependències Municipals.

També, la Generalitat Valenciana ha lliurat l'Alta Distinció de la Generalitat a el Poble Valencià dels Premis 9 d'octubre a Alberto Guerrero Peyrona, sindicalista de CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià, cooperant, educador i sacerdot jesuïta, en representació de les entitats que treballen per la població més vulnerable.

Alberto Guerrero, realitza treballs voluntaris en defensa dels drets de les treballadores de la llar i els migrants, dos dels col·lectius essencials en aquesta pandèmia, però que, malgrat la seva importància per al benestar de tota la societat, suporten condicions laborals, socials i econòmiques molt precàries i, en ocasions, d'explotació.