CCOO del Hábitat | 27 abril 2024.

Accident laboral mortal per caiguda en alçada

CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià reivindica la millora de les cobertes no transitables de les naus industrials per evitar accidents de treball

30/03/2020.
    CCOO llevará a la Fiscalía la muerte de un trabajador en una cantera de Foncalent

Enmig de la greu situació que estem travessant causa de l'Coronavirus, el divendres 27 de març vam haver de lamentar un nou accident laboral en què ha mort un treballador a l'caure des d'una teulada a una alçada de 9 metres.

Un cop més es manifesten les deficiències que tenen moltes naus industrials, que no han adequat les seves instal·lacions perquè es puguin realitzar aquests treballs amb la seguretat que requereixen.

En aquest cas l'accident es va produir cap a les nou del matí a una fàbrica de marbre de la localitat de llombai, a l'trencar-se una placa de plàstic de sostre, i caure el treballador a través del mateix sense portar ni casc ni arnès de seguretat.

Des de CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià denunciem les condicions en què es troben gran quantitat de cobertes no transitables de les naus industrials a les que únicament hauria d'accedir el personal especialitzat, i comptant amb tots els mitjans de seguretat necessaris, per al que és imprescindible disposar de totes les mesures de seguretat col·lectives o al menys dels dispositius d'ancoratge individuals.