CCOO del Hábitat | 28 marzo 2024.

Els EPI i proves diagnòstiques del Covid-19 per al sector de Serveis Funeraris

25/03/2020.

Des de CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià, es vol fer un clar reconeixement a tots els treballadors i treballadores de totes les empreses implicades en aquests moments de crisi sanitària i resoldre el sector de serveis funeraris, en un moment tan delicat com el que vivim actualment, ja que les seves funcions, tarees i cometes cobren, si són més importants.

Es reivindica episodis d’absència de control i mitjans de protecció, en llocs on l’atenció a les famílies, companys i sector sanitari és directe i que, per la força d’equips de protecció individual, s’estan realitzant amb un alt grau de risc. de contagi per ser realitzades a l’última posició del sistema de salut, ja que no es pot garantir la salut de les plantes del sector funerari.

Per tot plegat, CCOO de Construcció i Serveis País Valencià exige una administració pública i empreses privades que tinguin les mesures necessàries per a que aquest col·lectiu pugui fer el seu treball sobre les millors condicions de seguretat i salut, dotant-se immediatament d'EPI i que sigui procediment a es realitzaran les proves diagnòstiques necessàries, per ser considerades serveis que siguin i garanteixin tant la seguretat dels treballadors i treballadores com la de les persones amb les que s’interrelacionen.