La UTE Alicante dóna les gràcies pel suport rebut tant per ciutadania com per les administracions

El comitè d’empresa de la UTE Alicante, empresa especialitzada en limpieza, reconeixement i tractament de residus, s’admeten les mostres d’assistència rebudes per part de ciutadans, associacions veïnals, partits polítics i Ajuntament d’Alacant, entre d’altres

23/03/2020.
    La UTE Alicante da las gracias por el apoyo recibido tanto por ciudadanía como por las administraciones

Des del comitè d’empresa de la UTE Alicante, del que forma forma CCOO de Construcció i Serveis del País Valencià, es donen les gràcies a totes les persones, associacions i administracions que tenen les accions que tenim més orientades al seu suport, registrant-nos que som tots. unidos per la mateixa causa.

Tots els vostres comentaris en redissenys socials, muestres d’agraïment de particulars un trànsit de carrer i trucades telefòniques a l’empresa que s’ofereix i ajuden a desinteressar-nos, ens poden seguir complint amb el nostre objectiu amb més força i ànim i cap.

Aquest objectiu no és un altre que mantingui aquesta ciutat i tots els ciutadans, que es troba fent un esfuerç tan gran que quedi a casa, limpia i desinfectada per combatre aquesta pandèmia greu que tant fa temps com el dolor és causant.

Així mateix, per la nostra part, volem aprofitar l’ocasió per a donar les gràcies a l’empresa UTE Alicante, pel gran esfuerç que s’està realitzant per protegir a tots els seus treballadors i treballadors, proporcionant-los tots els materials i recursos que hi ha una seva disposició.

Estem tots junts i units per al bé de la nostra ciutat.

Està seguros que havíem tingut una injecció de força per seguir treballant amb més ànim que mai i per a tots vostres.