Els Vigilants de seguretat de l'aeroport de Altet sense mesures de protecció

La secció sindical de CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià a l’empresa Trablisa, que gestionava el servei de seguretat a l’aeroport de Alacant-Elx, denuncia la manca de protecció davant Covid-19 per a la planta

18/03/2020.
    Los Vigilantes de Seguridad del aeropuerto de Altet sin medidas de protección

L’empresa Trablisa, concessionària del servei de Seguretat Privada, a l’aeroport de Alacant-Elx, es va comprometre el passat passat 13 de març, que el 16, sense que faltessin els treballadors i treballadors, tindrien la seva disposició de gels desinfectants i màquines.

Fàcilment, el personal que presta servei i està en contacte directe amb milers de persones que repeteixen els seus països d’origen, no disposen de màrqueting ni gels que es desinfecten i com es comprometria l’empresa Trablisa, que és coneguda de tots aquests hechos AENA.

La secció sindical també denuncia la previsió poca de la gestió AENA, permetent l’accés indiscriminat de passatgers, que té la salida del seu vuit amb moltes hores de diferència a l’accés al control de seguretat, permetent aglomeracions i col·locacions de forma conscient. arrisca a passatges i personal del filtre de seguretat de passatgers, que com ja hem esmentat, es farà càrrec de mesures de protecció.

Ha estat la gravació de la situació que ha tingut lloc que va intervenir els Estatals i les Fuerzas de Seguridad de l'Estat per organitzar les colles i aglomeracions, situació que es repeteix a llarg termini durant els dies d'aquesta setmana.

Des de CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià sol·licitem, tant l’empresa Trablisa com el seu client principal AENA, que agilitza les decisions de decisió per a mesures que s’estan aplicant en marxa de temps abans per garantir una protecció sanitària adequada.