CCOO del Hábitat | 19 abril 2024.

CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià, guanya les eleccions sindicals a 2019

Amb una diferència de 240 delegats i delegades pel que fa a el segon sindicat, CCOO en els sectors de Construcció i Serveis al País Valencià es posiciona al capdavant en les eleccions sindicals

05/02/2020.
    CCOO de Construcción y Servicios de País Valencià, gana las elecciones sindicales en 2019

A un mes d'haver tancat l'any, i tot i tenir pendents algunes actes electorals per computar, CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià tanca el 2019 amb molt bons resultats en el procés de concentració d'eleccions sindicals, gràcies a l'esforç de tots els companys i companyes de l'estructura, l'aposta pels recursos provinents de el desenvolupament federatiu de CCOO i el suport majoritari de les i els treballadors dels nostres sectors.

CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià és la primera força sindical a la pràctica totalitat de sectors de la nostra federació, amb un total de 1.749 delegats i delegades i un 42.7% de representació global.

Destaquen, pel seu volum de treballadores i treballadors, el sector de la Neteja d'Edificis i Locals, la Fusta, la Construcció, al Sanejament Urbà, els derivats de l'Ciment, Ceràmica Artística i Taulell, Serveis i Activitats Funeràries entre d'altres.

Des del punt de vista territorial, la federació guanya en tots els sindicats intercomarcals del País Valencià: l'Alacantí - Les Marines, Vinalopó - Vega Baixa, Comarques Centrals, Ribera - La Safor, Comarques de l'Interior, Camp de Morvedre, Comarques de l'Nord i pràcticament amb un empat tècnic a la comarca de l'Horta.

És un èxit, tant per als nous delegats i delegades, com per a tota l'afiliació de l'sindicat ja que no només s'ha augmentat la representació, sinó que després de molta feina i esforç s'ha donat suport majoritàriament a CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià el que renova el compromís amb la defensa dels drets laborals, enfortir-nos en la negociació col·lectiva i seguir en el camí de millorar la societat a través de la millora de les condicions de la classe treballadora.