CCOO del Hábitat | 29 marzo 2024.

Concentració pels 121 acomiadaments d'Acciona de Ford Almussafes

CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià convoca a la concentració, que tindrà lloc el 13 de desembre a les 12:00 hores a la Plaça de Manises (davant el Palau de la Generalitat Valenciana,) pels 121 acomiadaments d'Acciona de Ford Almussfes

10/12/2019.
    Concentración por los 121 despidos de Acciona de Ford Almussafes

Després que des de CCOO de País Valencià es sol·licités a el president de la Generalitat, Ximo Puig, que intervingués per evitar un total de 121 acomiadaments a Ford Almussfes, i en vista que la consideració de subrogar a aquests treballadors i treballadores en la nova empresa que iniciarà el seu contracte amb Ford Almussafes a partir de l'1 de gener de 2020, no sembla que vagi a obtenir la resposta desitjada, dins de les accions durant la vaga indefinida que va començar el dia 3 de desembre, s'ha convocat per al dia 13 de desembre una nova concentració.

Des de CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià s'insta els treballadors i treballadores a acudir a aquesta concentració, que es realitzarà davant de el Palau de la Generalitat Valenciana, a la Plaça de Manises, a les 12:00 hores del matí.

La Generalitat Valenciana no pot permetre que continuïn els acomiadaments mentre subvencionen a aquestes empreses que precaritzen l'ocupació.

Des de la Secció Sindical de CCOO de Construcció i Serveis d'Acciona es continuarà informant i donant suport als treballadors i treballadores davant aquesta injustícia.