CCOO del Hábitat | 20 abril 2024.

CCOO aconsegueix la majoria a la Societat Valenciana de Gestió d'Emergències (SGISE)

CCOO de Construcció i Serveis del País Valencià es posiciona com a sindicat més votat a la SGISE, empresa pública de la Generalitat Valenciana, després de votar dues de les tres províncies de la comunitat

07/10/2019.
    CCOO consigue la mayoría en la Sociedad Valenciana de Gestión de Emergencias (SGISE)

El 26 i 28 de setembre, es van realitzar les eleccions sindicals a l'empresa pública SGISE que, entre altres, és la responsable de la gestió dels Bombers Forestals de la Generalitat Valenciana.

El treball dut a terme en els últims anys ha donat els seus fruits, revalidant el nombre de delegats a la província de València i incrementant en 2 a la província de Castelló.

Estaven cridats a votar 687 treballadors i treballadores a Castelló i València, apropant-se a les urnes 591 persones, donant el seu vot 223 d'elles a la candidatura de CCOO, repartint-se la resta de vots entre els altres 4 sindicats que s'han presentat.

CCOO de Construcció i Serveis del País Valencià ha aconseguit de moment 10 representants dels 35 que compondran el Comitè d'Empresa, atès que de les 3 províncies de la Comunitat només s'ha votat en dos, Castelló i València, per la qual cosa els resultats seran provisionals fins que es voti a Alacant.

També és ressenyable que CCOO de Construcció i Serveis del País Valencià és l'única candidatura que es presenta a València i Alacant per a tècnics i administratius.

Aquestes votacions estan sent un èxit, tant per als nous delegats, com per a tota l'afiliació de CCOO en aquest centre, ja que no només s'ha augmentat la representació, sinó que per fi després de molt treball i esforç dels treballadors i treballadores han donat suport majoritàriament als nostres representants.

El sindicat agraeix a la plantilla la seva confiança i es compromet a exercir la millor representació dels seus drets i interessos.