CCOO del Hábitat | 4 mayo 2024.

Jornada sobre el Pla de Pensions en el sector de la Construcció en País Valencià

El secretari estatal de Negociació Col·lectiva, ha intervingut al costat de Josep Albors, secretari general, Cristina Solera, secretària de Salut Laboral i Jaime Martínez, secretari d'Acció Sindical de CCOO de l'Hàbitat del País Valencià

11/04/2024.

CCOO de l'Hàbitat del País Valencià ha realitzat una jornada explicativa sobre la posada en marxa del pla de pensions d'ús del sector de construcció, per a l'actiu sindical, i oberta als delegats i les delegades del Sector de Construcció.

Cristina Solera, ha realitzat l'obertura de l'acte, donant la benvinguda a les persones presents i ha presentat a Juan José Montoya, secretari de Negociació Col·lectiva de CCOO de l'Hàbitat qui s'ha encarregat d'explicar i aclarir els dubtes sobre este Pla que suposa un avanç i millora significativa de les condicions laborals i els drets de les treballadores i treballadors d'este sector.

Juan José Montoya, ha explicat detalladament el Pla de Pensions que s'ha acordat en l'últim Conveni General de la Construcció deixant clar que totes les persones treballadores als qui se'ls aplica este conveni són partícips i tenen dret a la contribució empresarial des de gener de 2022.

Després s'ha obert un debat a les opinions i dubtes dels delegats i les delegades participants, aclarint els aspectes que poden ser més ambigus en el text i resolent totes les qüestions que se li han plantejat.

Josep Albors ha clausurat la jornada del Pla de Pensions del sector de la construcció comentat "Som CCOO el primer sindicat del país, este és un gran avanç que hem aconseguit per a les persones treballadores del sector en el context actual d'un conveni que sempre ha sigut referent".