CCOO del Hábitat | 4 mayo 2024.

Aprovat en assemblea de representants de CCOO el Preacord al Conveni del taulell

La majoria dels delegats i de les delegades de CCOO de l'Hàbitat han donant el vistiplau al principi d'acord per a la signatura del Conveni del taulell

06/04/2024.

Ahir, dia 5 d'abril, es va celebrar l'assemblea convocada per CCOO de l'Hàbitat del País Valencià a Comarques del Nord, a la qual van acudir un gran nombre de delegades i delegats amb l'objectiu de valorar el principi d'acord aconseguit amb la patronal ASCER el passat 28 de març.

Després d'un intens debat, es va procedir a la votació, aprovar per majoria el Preacord, els elements essencials del qual són els següents: vigència des de l'1 de gener de 2023 fins al 31 de desembre de 2024; un increment sobre tots els conceptes de taules d'un 3,5 %, amb efecte retroactiu per a 2023 i un increment d'un 2,5 % amb efecte retroactiu per a 2024, i una reducció de jornada a 8 hores, per la qual cosa per a 2024 passaria a ser la jornada anual màxima de 1.768 hores davant de les 1.776 de 2023.

Jordi Riera, portaveu de CCOO de la Comissió Negociadora del Sector del Taulell agraeix la participació i el suport dels companys i companyes del sector, tant en aquesta assemblea com en les mobilitzacions convocades en les ultimes dates. "La força del conjunt dels treballadors i de les treballadores del taulell ha aconseguit millores per al sector que són necessàries i justes", ha afegit.