CCOO del Hábitat | 29 marzo 2024.

CCOO sindicat més votat en la SGISE

CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià es posiciona com a sindicat més votat en la Societat Valenciana de Gestió d'Emergències (SGISE) amb 14 representants al comitè intercentres

12/11/2019.
    CCOO sindicato más votado en la SGISE

Fa uns dies es van celebrar a Alacant les eleccions sindicals de l'empresa pública SGISE que, entre altres, és la responsable de la gestió dels Bombers Forestals de la Generalitat Valenciana.

En aquestes eleccions dels centres ubicats a la província d'Alacant, hi ha hagut una alta participació, estaven cridats a votar 221 treballadors i treballadores dels quals han exercit el seu dret a vot el 80% aproximadament.

Hi ha hagut 4 candidatures, sent CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià la candidatura més votada.

Aquest era l'últim procés electoral per tancar l'elecció dels 35 membres de comitè intercentres de les províncies d'Alacant, Castelló i València.

Dels 930 treballadors i treballadores censats han votat 770, i el resultat de la votació de la manera següent: CCOO ha obtingut 14 representants, aglutinant el 40% dels vots, la resta s'ha repartit entre altres 4 sindicats, CGT amb 8 representares, SPPLB amb 7 i UGT i STAS amb 3 representants cada un.

El procés ha estat un èxit, tant per als nous delegats, com per a tota l'afiliació del nostre sindicat, perquè a més d'haver augmentat la representació, després de molt treball i esforç, la plantilla ha donat suport majoritàriament a CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià.

Des del sindicat, agraïm als treballadors i treballadores que, amb els seus vots, han fet possible aquest magnífic resultat, assegurant-los que continuarem treballant per exercir la millor representació dels seus drets i interessos.