CCOO del Hábitat | 20 abril 2024.

Afermant treball sindical a la Ribera la Safor

El Sindicat Intercomarcal de CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià millora resultats en les eleccions sindicals i participa de les Jornades de la FLC

12/11/2019.
    Afianzando trabajo sindical en La Ribera La Safor

El Sindicat Intercomarcal (SSII) de CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià a la comarca Ribera-Safor de la província de València ha demostrat que amb esforç i treball en equip s'aconsegueixen molt bons resultats tant en la tasca sindical diària, com en les eleccions sindicals.

Durant aquests últims mesos s'ha fet un gran treball, visitant nombrosos centres de treball i amb delegats incorporats a la tasca sindical, el que ha generat resultats positius en tots els processos d'eleccions duts a terme tant en la neteja d'edificis i locals com en la construcció i la fusta.

A més, Rafa Peiró Gorrita, Secretari General de l'SSII de CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià en aquesta comarca, ha participat en les jornades de la Fundació Laboral de la Construcció (FLC), i ha destacat que les empreses de el sector compleixen majoritàriament les normes de seguretat i va valorar la importància d'aquests tallers, per afavorir la retroalimentació positiva, aclarir males interpretacions i corregir els errors per millorar la seguretat en les obres.

A més, ha subratllat que la sinistralitat en la construcció és un tema que des de CCOO sempre s'ha abordat amb la màxima serietat, perquè estem parlant de la vida dels treballadors i treballadores, lamenta que les administracions no facin major inversió en obres públiques, que es tradueixin en més subvencions i incentius per seguir millorant en prevenció de riscos laborals.

Peiró va finalitzar dient: "encara queda la recta final de l'any, seguirem reforçant l'activitat sindical per aconseguir encara millors resultats, tant en el sector de la construcció com en els altres sectors de la federació".